środa, 16 czerwca 2010

dokończyć dokańczanie - koniec roku




Witam!

Serdecznie dziękuję za bardzo udany rok akademicki - zarówno obecny rok drugi jak i odchodzący trzeci okazał hart ducha i wielkie pokłady wyobraźni tworząc mnóstwo ciekawych prac.
Mam wielką nadzieję, że wszyscy dostaną się na wymarzone studia i znajdą satysfakcjonującą pracę, tego Wam z całego serca życzę.
Nie będzie mnie na Wystawie w piątek i dlatego żegnam się z Wami tu, na blogu.
Dla drugiego roku mówię "do zobaczenia" i udanych wakacji, dla trzeciego - ufam, że spotkamy się jeszcze kiedyś, że mnie odwiedzicie na uczelni albo napiszecie maila, jak Wam się wiedzie. Oczywiście służę pomocą branżową/duchową ;D również poza uczelnią.

powodzenia i do zobaczenia jak Bóg i rektor da - w październiku ;)

ps. wystawa z racji baaaardzo okrojonego miejsca ekspozycji (rąbek sali nr 30) zmusiła mnie do wyboru zaledwie kilku prac i tylko trzeciego roku. Postaram się to uzupełnić na blogu i następny wpis będzie pełniejszą blogową wystawą Państwa.
Było by mi miło, gdyby ci z Państwa, którzy nie wysłali pracy na maila (zwłaszcza II rok) zrobili to jak najszybciej.

2 komentarze:

  1. fajne plakaty i bardzo ładne podsumowanie i miłe słowa. Szkoda, że nikt Pani nie odpisał równie miłym słowem w podzięce za wykonaną pracę i serce. W zasadzie nikt nic nie napisał. Pewnie wszyscy na wakacjach :)

    Pozdrawiam Panią magister

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję! nie czekam na glorię i chwałę ;) wystarczy mi satysfakcja z zajęć i to, że Wy się cieszycie. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Poproszę wpis w indeksie;)