niedziela, 27 lutego 2011

ogłoszenia niedrobne

Witam Dzieci Moje!

Semestr to był burzliwy i nieco zaniedbany; dziękuję Osobom, które stanęły na wysokości zadania i wykazały się prawdziwym hartem ducha, oddały prace w terminie,nie pokusiły się o bylejakość i odwalenie chały oraz wsparły mnie w moich wysiłkach o poważne potraktowanie tematu.

Z powodów zdrowotnych nie pojawię się na uczelni przez najbliższy miesiąc. Wszelkich informacji udziela Pani w sekretariacie.
Ci, którzy z różnych przyczyn nie stawili się na zaliczenie, nie zaliczyli albo mają coś do poprawki, ewentualnie "wiszą mi płyty" proszeni są o monitorowanie stanu swojego zadłużenia indeksowego i obowiązkowe uregulowanie wszelkich zaszłości do 5/6 kwietnia.

Pomimo nieobecności będę odbierać maile, proszę więc nie zostawiać wszystkich swoich wątpliwości na ostatni dzień, to byłoby zbyt ... niebezpieczne ;) Przeszłam ostatnio głęboką przemianę ustrojową z jaszczurki w krokodyla, nie radzę zatem liczyć wyłącznie na szczęście.

Dziękuję tym , którzy łagodnie potraktowali mnie w ankietach profesorskich ;D

Pozdrawiam i do zobaczenia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Poproszę wpis w indeksie;)